سلامت نیوز: به گفته کیمیاگر متخصص تغذیه، یك رژیم صحیح و علمی همراه با ورزش‌های سبك مثل پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری بهترین روش لاغری است.

مسعود كیمیاگر متخصص تغذیه در گفت‌وگو با برنا با اشاره به این مطلب كه كمربندهای لاغری به سلامتی فرد ضرر می رساند، اظهار داشت: كمربندهای لاغری به تنهایی هیچ گاه سبب لاغر شدن فرد نخواهد شد، چرا كه این دستگاه‌ باعث سوزاندن چربی‌ها نمی‌شود. در واقع می توان گفت تمامی موارد تبلیغی برای لاغری، بی‌راهه بوده و تنها تاثیرات تلقینی در فرد ایجاد می‌كند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: تنها روش لاغری اجرای یك رژیم صحیح و علمی همراه ورزش های سبك مثل پیاده روی، شنا و دوچرخه سوری است كه سبب می‌شود نقاط مختلف بدن لاغر شود. این در حالی است كه بعضی افراد چاق تصور می‌کنند با خرید كمربندهای لاغری، بدون رژیم غذایی می‌توانند قسمت مورد نظر را لاغر کنند، در حالی که اینطور نبوده و مقدار چربی با استفاده از کمربند لاغری تغییری نمی‌کند.

كیمیاگر افزود: کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، به‌خصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند و به راحتی لاغر نشود، پس به افراد توصیه می‌شود که برای کاهش وزن از رژیم‌های غذایی تنظیم شده توسط متخصص تغذیه استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha