سلامت نیوز: رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی كشور گفت: اورژانس كشور برای ارایه سطح ایده‌آل خدمات به بیش از 15هزار نیروی انسانی جدید نیاز دارد.

دكتر غلامرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اورژانس كشور برای سطح ایده‌آل ارایه خدمات به حدود 30 هزار نفر پرسنل نیاز دارد این درحالیست كه اكنون تنها از 14 هزار نیروی انسانی برخوردار است.

وی درباره چگونگی اعمال قانون ارتقای بهره‌وری برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، گفت: با توجه به 24 ساعته بودن شیفت پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی این قانون شامل حال نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی نمی‌شود.

رییس مركز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشكی كشور در این باره ادامه داد: اما از راه‌های دیگر، ارتقای بهره‌وری پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی را دنبال می‌كنیم از جمله آن كه مباحث مربوط به سختی كار پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی را پیگیریم كه به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم.

وی گفت: هر چند در آیین نامه اجرای قانون «ارتقای بهره‌وری نیروهای بالینی» بحث فوریت‌های پزشكی نیز وارد شده بود اما معاونت توسعه ریاست جمهوری اجرای آن را قبول نكرد و عنوان می‌كند كه این قانون برای شیفت‌های كاری12 ساعته است و شیفت‌های كاری نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی 24 ساعته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha