سلامت نیوز : مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت گفت: استفاده از داروها و دستگاه‌های درمان ناتوانی جنسی، چاقی، لاغری، زیبایی،

افزایش قد و كوچك‌كننده بینی صدمات غیرقابل جبرانی به افراد وارد می‌كند. سعیدرضا شاهمرادی با اعلام این خبر گفت: مدت مدیدی است كه كانال‌های ماهواره‌ای به صورت گسترده، داروها و وسایل و دستگاه‌هایی را در این زمینه‌ها تبلیغ كرده و بعضاً ادعا می‌كنند كه این وسایل دارای مجوز وزارت بهداشت ایران است. درحالی كه وزارت بهداشت به هیچ‌كدام از این دستگاه‌های درمانی مجوز نداده و معتقد است استفاده از این روش‌های درمانی صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد می‌كند.

وی افزود: استفاده افراد از این روش‌های درمانی موجب ایراد ضرر و زیان‌های جسمی غیرقابل جبران بوده و تهدیدكننده سلامت و حیات مصرف كننده است.

مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت ادامه داد: عرضه بسیار محدودی از دستگاه‌های مورد مصرف در ناتوانی‌های پاتولوژیك و فیزیولوژیك جنسی منحصراً از طریق داروخانه‌های سطح كشور و به ازای ارائه نسخه معتبر توسط پزشك معالج (متخصص) بیمار امكانپذیر است.شاهمرادی در پایان از رسانه‌های عمومی،

صدا و سیما و وسایل ارتباط جمعی نوشتاری و اینترنتی خواست با اطلاع رسانی در این خصوص و آگاه‌سازی مردم مانع به ثمر نشستن تبلیغات كاذب ماهواره‌ای شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha