سلامت نیوز : زن و مردی جوان به دلیل اینکه خانواده‌هایشان راضی به ادامه زندگی آن دو نبودند، بعد از 8 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق دادند.
 
به گزارش فارس زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه من و شوهرم یکدیگر را دوست داریم و تنها به خاطر خانواده‌هایمان که هر روز سعی بر اختلاف انداختن بین ما می‌کنند، طلاق می‌خواهیم، اظهار داشت: خانواده‌هایمان از ابتدا با ازدواج ما موافق نبودند ولی ما اهمیت نداده و در نهایت با اصرار ازدواج کردیم؛ در حال حاضر که 8 سال از زندگی مشترک ما می‌گذرد، متوجه شدیم که نقش آنها نیز در زندگی ما پررنگ است.

وی ادامه داد: در صورتی که من و شوهرم از یکدیگر جدا شویم، می‌توانیم آرامش قبل از ازدواج‌مان را به خانواده‌ها برگردانیم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه وقتی خانواده‌هایمان متوجه شدند که ما قصد جدایی داریم بسیار خوشحال شدند، گفت: دور شدن از همسرم برایم سخت است چرا که هم او را دوست دارم و هم اینکه 8 سال در کنار یکدیگر با وجود تمام دخالت‌های خانواده‌ها زندگی خوبی داشتیم.

وی افزود: من و همسرم باید از یکدیگر جدا شویم زیرا این تنها راه‌حل ممکن برای به آرامش رسیدن خانواده‌هایمان و آرامش خودمان است.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده گفت: من و شوهرم حدود یک سال است که تصمیم به جدایی گرفتیم ولی امروز توانستیم با این موضوع کنار آمده و به دادگاه بیایم.

وی بیان کرد: با جدا شدن من و شوهرم از یکدیگر می‌توانیم مانند گذشته در کنار هم همکار باشیم و آرامش نیز داشته و راحت زندگی کنیم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha