سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از فراهم شدن امکان دسترسی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت مجلس شورای‌اسلامی به سامانه اطلاعات اسنادپزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر رحمت‌الله حافظی افزود: با این شرایط وزیر بهداشت و رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت می‌توانند اطلاعات دقیق و موثق، در رابطه با میزان مطالبات بیمارستان‌های طرف قرارداد با تأمین‌اجتماعی در هر استان، زمان تحویل اسناد مربوطه به تأمین‌اجتماعی و آخرین پرداخت‌ها را در اختیار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی شفافیت در تمامی مسائل مرتبط با این سازمان را از مهمترین برنامه‌های خود برشمرد و گفت: یکی از چالش‌های همیشگی سازمان تأمین‌اجتماعی میزان مطالبات مراکز طرف قرارداد از تأمین‌اجتماعی بوده است که برای رفع این چالش و شفاف‌سازی در این رابطه بهترین راهکار ممکن اتخاذ شده است.

وی ایجاد شفافیت در رابطه با میزان مطالبات را زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات دانست و گفت: با این کار زمان تحویل اسنادپزشکی بیمارستان‌ها به تأمین‌اجتماعی و میزان تأخیر تأمین‌اجتماعی در تسویه این اسناد مشخص می‌شود.

حافظی با ارسال نامه‌های جداگانه برای وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی، رؤسای کمیسیون اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس شورای‌اسلامی، امکان دسترسی به این سامانه را برای نامبردگان فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha