چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3630

كمیته‌های تخصصی متشكل از سازمان نظام پرستاری و دفتر امور پرستاری معاونت سلامت وزارت بهداشت تشكیل خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ، در نشست مشترك معاونت سلامت، رئیس كل سازمان نظام پرستاری و اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری بر تشكیل این كمیته تاكید كردند و مقرر شد، در این كمیته‌ها پیشنهادات عملیاتی و اجرایی كه در حوزه‌ سلامت وزارت متبوع قابل بررسی و اجرا می‌باشد، پیگیری شود و در مواردی كه دیگر نهادهای غیر وزارتی هم در حل معضلات دخیل هستند با هماهنگی‌های لازم و با تشكیل تیم‌های ویژه و تخصصی نسبت به حل مشكلات موجود اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش، مقرر شد حداكثر هر دو ماه یك بار جلسه مشتركی با حضور معاونت سلامت و سازمان نظام پرستاری تشكیل و تیم‌های ویژه كارشناسی روند فعالیت‌های خود را گزارش دهند.
در نشست فوق، اعضای جلسه در خصوص كمبود نیروی پرستاری، ساعت كار كادر پرستاری، سختی كار، تعرفه‌های خدمات پرستاری و مشكلات نیروهای شركتی مراكز بیمارستانی بحث و گفت و گو كرد.
خبر دیگری از روابط عموی وزارت بهداشت حاكی است، كلیه اطلاعات مربوط به قانون خدمات پزشكان و پیراپزشكان و نحوه توزیع نیرو در سطح دانشگاه‌های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی بر روی سایت اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت به نشانی hrmo.mohme.gove.ir درج شده است.
فارغ‌التحصیلان گروه پزشكی و پیراپزشكی برای كسب اطلاعات مورد نیاز می‌توانند به نشانی اینترنتی فوق مراجعه كنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha