معاون سازمان بیمه خدمات درمانی با انتقاد از یکسان نبودن خدمات درمانی ارائه شده از سوی سازمان های بیمه گر گفت: با تشکیل سازمان بیمه سلامت تمامی بیمه ها در قالب یک صندوق تجمیع و خدمات درمانی یکسان سازی می شود.

سلامت نیوز: معاون سازمان بیمه خدمات درمانی با انتقاد از یکسان نبودن خدمات درمانی ارائه شده از سوی سازمان های بیمه گر گفت: با تشکیل سازمان بیمه سلامت تمامی بیمه ها در قالب یک صندوق تجمیع و خدمات درمانی یکسان سازی می شود.

مرتضی ادیانی با بیان این مطلب به خراسان گفت: در حال حاضر بسته بیمه پایه سازمان های بیمه گر یکسان نیست و در ارائه خدمات درمانی این سازمان تفاوت وجود دارد.

 وی در پاسخ به این که قرار بود خدمات بیمه ها یکسان سازی شود آیا این اتفاق افتاده است؟ گفت: هنوز به صورت کامل در ارائه خدمات، یکسان سازی نشده است و خدماتی که از سوی بیمه ها به بیماران ارائه می شود متفاوت است به عنوان مثال برخی داروها را سازمان بیمه خدمات درمانی تحت پوشش بیمه ارائه می دهد و این داروها تحت پوشش سایر بیمه ها نیست یا بالعکس برخی خدمات تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هست و بیمه خدمات درمانی آن خدمات را ارائه نمی دهد.

 بنابراین هنوز بین خدمات ارائه شده از سوی بیمه ها تفاوت وجود دارد.وی افزود: علاوه بر این که مبنای دریافت حق بیمه نیز هنوز یکسان نشده است. بنابراین باید تجمیع انجام بگیرد تا هم در دریافت حق بیمه و هم خدمات یکسان سازی اتفاق بیفتد.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha