سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 36312
سلامت نیوز: پزشك مایكل جكسون و وكلای مدافع او در دادگاه این اتهام را رد كرده و اعلام كردند كه مایكل خود و بدون تجویز پزشك از داروی پروپوفول بیش از حد مجاز مصرف كرده و این مساله ارتباطی به پزشك او نداشته است.

دادگاه بررسی دلایل مرگ مایكل جكسون خواننده شهیر آمریكایی كه دو سال پیش دراثر زیاده روی در خوردن داروی آرام بخش درگذشت ، روز گذشته در لوس انجلس كالیفرنیا برگزار شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران در این دادگاه كه به بررسی نقش دكتر كونراد مورای پزشك مخصوص مایكل جكسون در مرگ او می پرداخت ، روز گذشته دكتر موری را به دلیل تجویز بیش از حد یك داروی آرام بخش قوی به مایكل مجرم شناخت.

مایكل جكسون در ژوئن 2009 در اثر استفاده بیش از حد از یك داروی آرام بخش به نام " پروپوفول " در خانه اش در لوس آنجلس درگذشت.

از آن زمان تا كنون پرونده مرگ او در دادگاهی در لوس آنجلس تحت بررسی بود و پزشك وی از سوی دادستان به اتهام تجویز بیش از حد دارو به مایكل تحت تعقیب بود.

پزشك مایكل جكسون و وكلای مدافع او در دادگاه این اتهام را رد كرده و اعلام كردند كه مایكل خود و بدون تجویز پزشك از داروی پروپوفول بیش از حد مجاز مصرف كرده و این مساله ارتباطی به پزشك او نداشته است.

اما دادگاه روز گذشته دكتر مورای را به تجویز بیش از حد داروی آرام بخش قوی به مایكل مجرم شناخت .

انتظار می رود در صورت تایید مجرمیت دكتر مورای 4 سال حبس و لغو پروانه پزشكی حداقل مجازاتی باشد كه در انتظار پزشك مایكل جكسون است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha