سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با استفاده از کنترل‌های زمینی و هوایی اشراف بر بیابان‌ها را برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر بیشتر و بهتر خواهیم کرد.

سردار حسین مؤیدی در گفت‌وگو با فارس؛ با اشاره به اینکه انسداد مرزها همچنان ادامه دارد اظهار داشت: این موضوع جزو برنامه‌های ثابت نظام به نیروی انتظامی تکلیف شده است و در این زمینه به امکانان هوایی، زمینی و همچنین ابزارهای مورد نیاز روز پلیس اعم از سگ‌های مواد یاب، بالگرد و دستگاه‌های تشخیص مواد مخدر مجهز هستیم.

وی ادامه داد: همچنین سعی کرده‌ایم مبادی ورودی مواد مخدر را به این تجهیزات مجهز کنیم و در آینده این تجهیزات افزایش خواهد یافت.

مؤیدی درباره کنترل بیابان‌ها از طریق بالگرد گفت: بیابان‌‌ها را از طریق روش‌های مختلف از جمله زمینی و هوایی کنترل می‌کنیم تا اشراف ما نسبت به بیابان‌ها خوب باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در پاسخ به این سؤال که آیا با این تفاسیر وضعیت مطلوبی در مبارزه با مواد مخدر وجود دارد خاطر نشان کرد: مشکلات وجود دارد و حجم تهدیدات وسیع است اما ما با تلاش خودمان و بسیج همه امکانات سعی می‌کنیم بخشی از این تهدید‌ها را مهار کنیم.

مؤیدی گفت: ما نمی‌گوییم هیچ ورودی مواد‌مخدری نیست و توزیعی صورت نمی‌گیرد این امر هست اما تلاش ما در جهت کاهش این پدیده تلاش مضاعفی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha