سلامت نیوز : اعتیاد به ماده‌مخدر شیشه سبب شد دو مرد در جنایت‌های جنون‌آمیز دختران خردسال خود را به قتل برسانند. یكی از متهمان تصور می‌كرد فرزند شش ساله‌اش حاصل رابطه نامشروع است و متهم دیگر دچار این توهم شده بود كه دختر چهارساله‌اش شیطان است و اگر او را نكشد خودش از بین خواهد رفت.
سفری برای جنایت
ساعت10:50دقیقه روز پنجشنبه هفته گذشته، مردی كارگر كه از بیابان‌های اطراف اراك می‌گذشت، صحنه فجیعی را دید. او مردی را مشاهده كرد كه در حال دفن جسد یك كودك بود؛ مرد ناشناس بعد از آنكه مقداری خاك روی جنازه ریخت سوار یك خودرو پیكان شد تا محل را ترك كند. كارگر جوان بلافاصله با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ضمن توضیح ماجرا، مشخصات پیكان را نیز به ماموران داد. دقایقی بعد خودرو موردنظر در 40كیلومتری جاده قم - اراك متوقف شد و راننده آن‌كه مردی 35ساله به‌نام جواد است، بازداشت شد. سپس ماموران همراه جواد به محل دفن جنازه رفتند و با كندن زمین پیكر بی‌جان دختری شش‌ساله را از زیر خاك بیرون كشیدند. این‌گونه بود كه جواد به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت او مقتول را فرزند خودش معرفی كرد و گفت: «ریحانه حاصل ارتباط نامشروع همسرم با مرد دیگری است به همین دلیل هم او را كشتم.»
ماموران بعد از شنیدن این ادعا برای پی‌بردن به جزییات بیشتر از قتل به بازرسی پیكان متهم پرداختند و مقداری ماده محرك شیشه را كشف كردند و دریافتند این فرد در پی توهم حاصل از مصرف موادمخدر دختر خود را كشته است.
به این ترتیب، جواد یك‌بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: «من ساكن تهران هستم. از چندی قبل برای كشتن دخترم برنامه‌ریزی كرده بودم اما نمی‌خواستم این كار را در خانه و محله خودمان انجام دهم به همین دلیل دخترم را به بهانه مسافرت و رفتن به بروجرد با خودم همراه كردم. وقتی به منطقه‌ای بیابانی در نزدیكی اراك رسیدیم، دیدم شرایط برای اجرای نقشه‌ام مساعد است به همین دلیل دخترم را از ماشین پیاده كردم و با یك چاقو گلویش را بریدم بعد با سنگ چند ضربه به سرش زدم وقتی او جان باخت جسد را دفن و فرار كردم.»
این متهم اكنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد. در همین حال، بازپرس جنایی كرج در حال تحقیق درباره قتل دختر چهارساله‌ای‌ است كه به دست پدرش به كام مرگ كشانده شده است.
ماموران پلیس مشكین‌شهر كرج هفته‌ پیش جنازه دختری را در میان نخاله‌های ساختمانی پیدا كردند مقتول هیچ مدرك هویتی همراه نداشت و ناشناس بود اما ساعاتی بعد زنی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدیدشدن فرزندش خبر داد و مشخصاتی را ارایه كرد كه با جنازه پیدا شده، همخوانی داشت، به این ترتیب، نام قربانی فاش شد و ماموران فهمیدند این كودك همراه پدر معتادش از خانه خارج شده بود از آنجا كه احتمال داشت قتل توسط مرد شیشه‌ای اتفاق افتاده باشد وی تحت تعقیب قرار گرفت اما او چند روزی را فراری بود تا اینكه در یكی از پارك‌های شهر شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به كشتن دخترش گفت: «از شش‌ماه قبل به شیشه اعتیاد پیدا كردم بعد از آن همیشه با همسرم اختلاف داشتم و چند بار او و دخترم را كتك زدم. دیگر علاقه‌ای به آنها نداشتم و از سویی دچار توهم هم شده بودم صدایی به من می‌گفت دخترم شیطان است و اگر او را نكشم خودم كشته می‌شوم به همین دلیل نقشه قتل را كشیدم و روز حادثه وقتی همسرم خانه نبود دخترم را به بهانه خریدن بستنی از خانه بیرون بردم و در یك ساختمان نیمه‌كاره او را به باد كتك گرفتم و آنقدر مشت و لگد زدم تا از حال رفت بعد گلویش را فشار دادم و او را خفه كردم.»
بنابراین، گزارش پرونده این جنایت اكنون در دادسرا در حال رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha