نایب رئیس فراکسیون محیط زیست:واقعیاتی نظیر کمبود مراکز معاینه فنی و عدم انجام صحیح معاینات وجود دارد، به نحوی که در برخی از مراکز معاینه فنی با دریافت مبلغی استانداردها نادیده گرفته شده و معاینه صادر می‌شود.

کمبود مراکز معاینه فنی دلیل 5 ساله شدن معاینه فنی خودروها
سلامت نیوز: نایب رئیس فراکسیون محیط زیست با تاکید بر اجرای حذف آزبست لنت‌ ترمز تا پایان سال جاری، گفت: وجود آزبست، پشم شیشه و پنبه نسوز در لنت ترمز خودورها به سلامت آسیب می‌زند و از وزارت صنایع می‌خواهیم برای چنین مواد جایگزین‌های مناسب تهیه کند.

 محسن نریمان در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به انجام پیگیری‌هایی برای تحقق حذف آزبست از لنت‌های ترمز تا انتهای سال ۹۰ تصریح کرد: اما واقعیت‌های اجرایی چیز دیگری است، چرا معاینه فنی خودروها بر اساس در مجلس رای نیاورد برای این‌که واقعیاتی نظیر کمبود مراکز معاینه فنی و عدم انجام صحیح معاینات وجود دارد، به نحوی که در برخی از مراکز معاینه فنی با دریافت مبلغی استانداردها نادیده گرفته شده و معاینه صادر می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاکنون با طرح دو سال یک‌بار شدن معاینه فنی خودروها موافقت نشده و گفته‌اند این طرح باید پخته‌تر شود، برای تحقق حذف آزبست از لنت‌های ترمز هم باید واقعیات جامعه و سطح تکنولوژیکی را بررسی کنیم، یعنی اگر لازم است موادی از خارج وارد و یا در کشور تولید و جایگزین مواد کنونی شود.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: وجود آزبست، پشم شیشه و پنبه نسوز در لنت ترمز خودورها و برخی مواد ساختمانی آسیب رسان به سلامت است و از وزارت صنایع می خواهیم برای چنین مواد جایگزین های مناسب تهیه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha