سلامت نیوز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با تاكید به اینكه کیفیت مطلوب در کار باید مورد توجه همگان قرار گیرد افزود: همه باید كارها را به خوبی پیش ببرند و نباید به هیچ وجه در انجام رسالت از مسئولیت شانه خالی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم روز جهانی رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن گرامیداشت جایگاه پرتوکاران و رادیولوژیست‌ها گفت: باید در زمینه انجام تعهدات به نحو صحیح ساختاری را در جامعه تعریف کنیم که منجر به بهینه شدن فعالیت‌ها شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دغدغه و مشکلات کار رادیولوژیست‌ها اظهارکرد: پرتوکاران و رادیولوژیست‌ها جان خود را برای تشخیص بیماری دیگران به خطر می‌اندازند و این موضوع نشان از خود گذشتگی آنان دارد.

پزشکیان خطراتی که به صورت پیدا و پنهان این قشر مهم را تهدید می‌کند را نشانگر زحمات آنان عنوان کرد و افزود:رسالت انسانی در برابر جامعه و افراد مختلف وظیفه‌ای است که با اتکا به فطرت پاک انسانی حاصل می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو یادآور شد: اسلام تاکید خاصی بر انجام رسالت و کار درست دارد و اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود شاهد تحول‌های مهم و موثر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در زمینه فعالیت‌های مختلفی که در جامعه صورت می‌گیرد مباحث متعددی در زمینه اینکه چه کسانی کار درست را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد و این مهم تنها با اتکا به وظیفه شناسی حاصل می‌شود.

پزشکیان با اشاره به فرهنگ ایرانی و اسلامی در زمینه کمک به هم‌نوع گفت: فرهنگ ایرانی و ادبیاتی که در این زمینه وجود دارد امروز زینت بخش سردر مجمع عمومی سازمان ملل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha