سلامت نیوز: دومین دوره از سلسله همایش های مردمی با موضوع پیشگیری و درمان چاقی 24 تا 26 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر محمد هاشمی دبیر علمی سلسله همایش های مردمی گفت: دراین همایش آموزشی افراد با نحوه پیشگیری و درمان چاقی با حضور پزشكان و متخصصان تغذیه آشنا می شوند.

وی با بیان اینكه «چاقی، تناسب اندام، سلامت» شعار این دوره است اظهارداشت: رازهای لاغری، رژیم های غذایی، ورزش، تغذیه سالم، شیوه زندگی، بارداری و چاقی، روش های جدید، جراحی، مسائل روانی، تبلیغات ماهواره ای و قرص های لاغری محورهایی است كه در این همایش عنوان و مورد بررسی قرار می گیرند.

دبیر علمی دومین دوره از سلسله همایش های مردمی ادامه داد: درمان چاقی باید چند تخصصی باشد كه این مساله حلقه مفقوده در درمان چاقی در كشور ماست كه با برگزاری چنین همایش هایی سعی می شود این حلقه های مفقوده بر طرف و تعامل سازنده ای بین پزشكان و متخصصان تغذیه و بیمار برقرار شود.

وی گفت: دراین همایش افراد با حضور در پانل ها سوالات خود را از پزشكان و متخصصان حاضر در پانل می پرسند و جواب خود را در همان جا دریافت خواهند كرد.

وی با بیان اینكه حضور در این همایش برای عموم آزاد و رایگان است اظهارداشت: این همایش با همكاری انجمن پیشگیری و درمان چاقی و با همكاری شهرداری تهران برگزار می شود. علاقمندان جهت ثبت نام رایگان در همایش می توانند به سایت www.nofat.ir   مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha