سلامت نیوز: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شستا، با رد ادعای اختلاس در تامین اجتماعی، اظهار داشت: ‌برای جمع بندی گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی منتظر پرونده‌های مفقود شده هستیم که نزد آقای جعفرزاده است.

علی زنجانی حسنلویی در گفت‌وگو با خانه ملت، تاکید کرد: به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شستا (شرکت سرمایه‌گذایر سازمان تأمین اجتماعی) ادعای اختلاس در تأمین اجتماعی را فعلا رد می‌کنم.

نماینده مردم نقده واشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای سلیمان جعفرزاده، نماینده مردم ماکو در مجلس هم که چنین ادعایی کرده بود، قرار بود آن را تکذیب کند، زیرا ایشان به خوبی می‌دانند که تخلفات صورت گرفته تنها جرایم مالی است و نمی‌توان بر آن اسم اختلاس نهاد.

اعلام نتایج گزارش تحقیق و تفحص پیش از قرائت در صحن علنی، مجاز نیست

زنجانی‌حسن‌لویی افزود: گذشته از آن کسی حق ندارد نتایج گزارش تحقیق و تفحص را پیش از آن‌که در صحن علنی مجلس قرائت شود اعلام کند، یا چیزی از آن را رد و یا تایید کند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: هنوز به نتیجه قطعی در باره تخلفات نرسیده‌ایم؛ بنابراین نمی‌توان اعلام کرد که چه مقدار تخلف انجام شده است و یا چه کسانی متخلف و مجرم هستند و چه کسانی نیستند.

وی همچنین درباره موضوع گم شدن گزارش‌های تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی، گفت: در هفته‌ای که ما در حوزه انتخابیه گرفتار بودیم، یکی از کارشناسانی که ما را در تحقیق و تفحص یاری می‌کرد، یک سری از مدارک را برداشته و با خارج کردن این پرونده‌‌ها از دست ما آنها را به آقای جعفرزاده تحویل داده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم یادآور شد: برای جمع‌بندی گزارش به این مدارک و پرونده‌ها نیاز داشتیم و همین موضوع باعث به تعویق افتادن کار و ارائه گزارش کمیته تحقیق و تفحص شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مدارک به ما بازگردانده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha