سلامت نیوز: معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری گفت: خشونت طبیعی در خانواده‌های ایرانی وجود ندارد بلکه افزایش اعتیاد سبب بالا رفتن سطح خشونت در میان خانواده‌ها شده است.

زهرا سجادی در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش سطح خشونت در خانواده های ایرانی گفت: این مشکلات به سیاست های دشمن در بخش اعتیاد بر می گردد.

وی ادامه داد: وقتی زنان و مردان ما به اعتیاد روی می آورند دچار توهم می شوند که یکی از پیامدهایی آن خشونت نسبت به همسر و کودکانشان است.

سجادی با تاکید بر این که افزایش بالای خشونت نسبت مستقیمی با افزایش گرایش به روانگردان های جدید دارد گفت: مردان وزنان ما با فرهنگ قران و اسلامی آشنایی دارند و خشونت طبیعی درمیان خانواده های ما وجود ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با مقابله جدی در حوزه اعتیاد و درمان افراد معتاد کشور این موضوع را در خانواده ها کنترل کنیم.

معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری با بیان این بخشهایی از طرح جامع التزام خانواده به موضوع خانواده های آسیب دیده اختصاص دارد گفت: ترمیم خانواده های آسیب دیده، سلامت و امنیت خانواده بخشی ازبرنامه های این مرکز است. همچنین در همین رابطه سه طرح همکاری با سازمان بهزیستی به امضا رسانده ایم که یکی از آنها توانبخشی و اشتغالزایی زنان معتاد بهبود یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha