هیچ کدام از این مواردی که سال گذشته در مجلس تصویب شد به عرصه اجرایی شدن نرسید و همین مساله انتقاد نمایندگان و کمیسیون بهداشت و درمان را به دنبال داشت.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بودجه سلامت در سال گذشته با تلاش‌های انجام شده در مجلس حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: علاوه بر این نمایندگان نیز بودجه مازادی را برای اختصاص به بخش سلامت در نظر گرفتند که هیچ کدام از این مواردی که سال گذشته در مجلس تصویب شد به عرصه اجرایی شدن نرسید.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به نزدیک شدن زمان ارائه لایحه بودجه سال  ۱۳۹۱ به مجلس، تصریح کرد:برای سال ۸۹ بودجه سلامت حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بود و بودجه سلامت در لایحه دولت در سال ۹۰ حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که با تلاش‌های انجام شده در مجلس این اعتبارات به حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علاوه بر این نمایندگان نیز بودجه مازادی را برای اختصاص به بخش سلامت در نظر گرفتند.

وی افزود: البته هیچ کدام از این مواردی که سال گذشته در مجلس تصویب شد به عرصه اجرایی شدن نرسید و همین مساله انتقاد نمایندگان و کمیسیون بهداشت و درمان را به دنبال داشت.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۹۱ همانند سال گذشته، بودجه نظام سلامت به دو قسمت بودجه جاری حوزه سلامت و بودجه عمرانی تقسیم  خواهد شد که امیدواریم بتواند راه‌گشای مشکلات سلامت کشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha