دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
سلامت نیوز: دو مرد جنایتکار که در جنایتهای جداگانه همسران خود را به قتل رسانده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، در نخستین جنایت مردی به خاطر سوءظن همسرش را با ضربه کار از پا درآورد. تیم جنایی پس از اطلاع از ماجرا و حضور در بیمارستان با جسد زنی مواجه شده که کاردی در کمرش فرو رفته بود.در ادامه با شناسایی هویت مقتول به نام نیلوفر 28 ساله کارآگاهان راهی خانه او شده و با بهم ریختگی وسایل و آثار خون روبرو شدند.

در ادامه همسر نیلوفر از سوی ماموران دستگیر شد که در نخستین بازجویی ها منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: به همسرم شک داشته و تصور می کردم او به من خیانت کرده است. بر سر این موضع با او درگیر شده و کاردی را در کرش فرو کردم. سپس او را به بیمارستان رساندم. وقتی از مرگ او مطمئن شدم به خانه آمده و قصد فرار داشتم که از سوی ماموران دستگیر شدم.

قتل همسر با ضربه های چوب در دومین جنایت روز شنبه مردی به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت او را با ضربه های چوب کشت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد غرق در خون زن جوانی روبرو شدند که با ضربه های جسم سخت از پا درآمده بود.

کارآگاهان سپس همسر این زن را بازداشت کردند که او با اعتراف به این جنایت گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. او به بیماری روحی و روانی من توجه ای نمی کرد.امروز با هم درگیر شدیم. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چوب شروع به کتک زدن او کردم.وقتی به خودم آمدم او دیگر نفس نمی کشید.

با این اعترافات، بازپرس جنایی به تیمی از متخصصان پزشکی قانونی دستور داد وضعیت روحی و روانی مرد جنایتکار را بررسی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha