سلامت نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ارسال 50 طرح تحقیقاتی این دانشگاه به معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

حسن ابوالقاسمی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح جلسه نخبگان مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: در این راستا جلسه‌ای با معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشتیم تا بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را معرفی کنیم تا هر چه بیشتر از کمک‌های این معاونت بهره‌مند شویم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه بهره‌مند شدن از امکانات تحقیقاتی کشور مظلوم واقع شده است و این امر در صورتی است که این دانشگاه توانایی‌ و ظرفیت‌های بالایی دارد و دارای اعضای هیئت علمی بسیار قوی است اما آن طور که باید و شاید از مزایای تحقیقاتی کشور تاکنون بهره‌مند نشده است و معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه قول‌های مساعدی را به ما داده است.

ابوالقاسمی تصریح کرد: تاکنون 50 پروپوزال تحقیقاتی جمع‌آوری شده است تا با ارسال به معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت‌های این معاونت بهره‌مند شویم زیرا مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مسلماً بدون اعتبار نمی‌توانند به حیات خودشان ادامه دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 50 مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه وجود دارد که کارهای خوبی باید در زمینه ارتقاء سلامت و همچنین ارتقاء تکنولوژی و توسعه فناوری‌ها بردارند تا بتوانیم در توسعه و تولید علم کوشا باشیم و گام برداریم و تمام این موارد نیازمند توانمندسازی است.
 
وی تصریح کرد: یکی از اصول توانمندسازی حمایت مراجع سیاست‌گذاری در زمینه تحقیقات است که از مهمترین آن معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که به ما قول‌های مساعد خوبی را برای حمایت داده است.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارسال این 50 پروپوزال به معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مظلومیت خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha