سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه باید حوزه سلامت در کشور سامان‌دهی شود، گفت: کمبود اعتبار در این حوزه به سلامت مردم آسیب می‌رساند و باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود و در نهایت نارضایتی‌هایی را پدید می‌آورد.

 اکبررنجبرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به نزدیک شدن زمان ارائه لایحه بودجه سال  ۱۳۹۱ به مجلس، تصریح کرد: تمام تلاش نمایندگان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بر این است که  بودجه حوزه سلامت در سال آینده افزایش پیدا کند و در همین راستا به بررسی پیشنهاد‌ها می‌پردازد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بودجه سال جاری نیز به طور کامل اجرایی نشده و انتظارات را برآورده نکرده است.

وی افزود: ما از مسئولان اجرایی کشور انتظار داریم که به قانون احترام بگذارند و همان قانون و اعتباری که نمایندگان مجلس به تصویب رسانده‌اند را ابلاغ کند و در جهت اجرایی شدن آن نیز همت داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اگر قرار بر این باشد قوانین وضع شده ابلاغ نشود، بنابراین برای تصویب قوانین جدید اراده آنچنانی باقی نمی‌ماند.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه باید حوزه سلامت در کشور سامان‌دهی شود، گفت: اجرایی شدن درست و مناسب اعتبارات در نظر گرفته شده برای این بخش نیز از جمله مواردی است که به ساماندهی این مساله کمک می‌کند.

 نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بیان داشت: کمبود اعتبار در این حوزه به سلامت مردم آسیب می‌رساند و باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود و در نهایت نارضایتی‌هایی را پدید می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha