سلامت نیوز: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با حضور وزیر بهداشت، بخش های جدید بیمارستان فوق تخصصی كودكان حضرت علی اصغر(ع) امروز افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، دکتر مرضیه وحید دستجردی گفت: کارهای بسیار خوبی در طول سال های اخیر در این بیمارستان انجام شده است که اگر عشق و علاقه مدیران و کارکنان به کار نبود، این کارها امروز به ثمر نمی نشست.

وی خطاب به رییس و مدیران این مرکز درمانی، آموزشی اظهار داشت: چون این بیمارستان قدمتی 50 ساله دارد، هر چقدر هم کار تجهیز و بازسازی در آن انجام شود باز هم نیاز به احداث یک بیمارستان جایگزین برای او احساس می شود.

وی بار دیگر با تاکید بر فرسوده بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی شهر تهران، گفت: 85 درصد بیمارستان های تهران فرسوده اند و در صورت بروز زلزله در پایتخت فرو می ریزند و باید تا دیر نشده برای این مراکز به خصوص مراکز درمانی آموزشی دانشگاهی، که بهترین بیمارستان ها برای بازسازی هستند کاری کرد.

وی اضافه کرد: به زودی کمیسیون 215 تشکیل جلسه می دهد و تلاش می کنیم در این کمیسیون بیمارستان کودکان علی اصغر را دارای ردیف بودجه ای کنیم.

دکتر دستجردی در این بازدید بخش های تازه تاسیس مرکز درمانی، آموزشی کودکان علی اصغر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله بخش های جدید نوزادان، بخش عفونی و تالار تله کنفرانس را افتتاح و از بخش های دیگر نیز بازدید به عمل آورد.
 
گفتنی است؛ در این بازدید وزیر بهداشت را، دکتر لاریجانی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر رمضان پور قائم مقام وزیر در امور مجلس، دکتر محمدپور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت همراهی می کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha