سلامت نیوز: همزمان با عید سعید غدیرخم اولین بخش آنژیوگرافی کودکان کشور در مرکز طبی کودکان تهران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر مرضیه وحید دستجردی مقارن ظهر امروز با حضور در مرکز طبی کودکان تهران اولین بخش آنژیوگرافی کودکان کشور را در این مرکز افتتاح کرد.

بنا بر این گزارش بازدید از بخش جراحی قلب، بخش NICU و بخش دیگر در دست احداث این مرکز و همچنین بخش های در حال بازسازی مرکز طبی کودکان تهران بخش دیگری از برنامه حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بیمارستان بود.

گفتنی است مرکز طبی کودکان تهران با دارا بودن 80 عضو هیات علمی بزرگترین مرکز طبی کودکان کشور و قطب علمی کودکان محسوب شده و تقریبا" تمام نیازهای درمانی کودکان کشور را پاسخگوست.

بر پایه این گزارش دکتر دستجردی در این بازدید دستورات لازم برای رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایای پرستاران این مرکز را به دکتر ربانی رییس این مرکز ابلاغ کرد.

در این مراسم دکتر لاریجانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، رییس مرکز حراست وزارت بهداشت، دکتر محمدپور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha