شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
سلامت نیوز :زنی كه پسر هشت‌ساله شوهرش را كتك می‌زد و با سیخ داغ می‌سوزاند، در شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی دستگیر شد. چندروز پیش، مدیر یكی از مدارس ابتدایی پسرانه در شهرستان اشنویه با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از آزار و اذیت یكی از دانش‌آموزان از سوی نامادری‌اش خبرداد. در پی این تماس، ماموران با حضور در مدرسه مشاهده كردند، دست و پای این كودك سوخته و پیشانی‌اش نیز زخمی شده است. پس از آن، كودك با هماهنگی قضایی به پزشكی قانونی معرفی شد و پزشكان پس از معاینه او نظر دادند كه او آزار جسمی دیده است.

كودك هشت‌ساله در جریان تحقیقات پلیس با معرفی نامادری‌اش به عنوان عامل حادثه گفت: پس از جدایی والدینم، پدرم با زن جوانی ازدواج كرد اما نامادری‌ام از همان ابتدا با من بدرفتاری می‌كرد. كودك آسیب‌دیده افزود: او همیشه كتكم می‌زد و با سیخ داغ بدنم را می‌سوزاند و تهدید می‌كرد تا در این‌باره به پدرم حرفی نزنم. او اضافه كرد: نامادری‌ام حتی اجازه نمی‌داد به دیدن مادرم بروم و همیشه از من نزد پدرم بدگویی می‌كرد.

كودك آسیب‌دیده گفت: یك‌بار در مورد بدرفتاری‌های او با مادرم حرف زدم اما وقتی نامادری‌ام به این موضوع پی‌برد، بدرفتاری‌هایش بیشتر شد. وی ادامه داد چندروز پیش نیز چنان كتكم زد كه پیشانی‌ام به‌شدت زخمی شد به همین دلیل، از خانه‌مان می‌ترسم و حاضر نیستم به آنجا برگردم. در پی اظهارات این كودك و نظریه پزشكی قانونی مبنی بر شكنجه شدن او، نامادری سنگدل و پدر كودك به پلیس آگاهی اشنویه منتقل و بازجویی شدند. پدر كودك ادعا كرد، همسرش او را شكنجه نداده و فقط به دلیل شیطنت، كودك را تنبیه كرده است.

در پی اظهارات پدر كودك، نامادری او نیز بازجویی شد و گفت: من علاقه‌ای به فرزند شوهرم نداشتم. می‌خواستم او با مادرش زندگی كند، اما شوهرم دوست داشت فرزندش نزدمان بماند. او اضافه كرد: نسبت به این كودك كینه به دل گرفتم و درصدد انتقام از شوهرم بودم. بنابراین، مدت یك سال، وقتی شوهرم به محل كارش می‌رفت، فرزند او را كتك می‌زدم. در پی اعتراف نامادری، با توجه به اینكه او در آستانه زایمان بود، با قرار وثیقه، از سوی دادیار شعبه اول دادسرای اشنویه‌ آزاد شد اما تحقیقات تكمیلی از این نامادری ادامه دارد. پسر آسیب‌دیده با هماهنگی قضایی به مادر خود تحویل داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha