یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 36874
سلامت نیوز: مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفی و عنوان كرد نمی‌داند چه كسی به صورت همسرش اسید پاشیده است.

در حالی كه هنوز خبرهای مربوط به دادگاه آمنه بهرامی دختری كه قربانی اسیدپاشی خواستگار كینه توز خود شد و زیبایی و بینایی خود را برای همیشه از دست داد به پایان نرسیده، خبر می رسد یك زن جوان دیگر البته این بار در كرمانشاه به سرنوشتی مشابه دچار شده است.

این بار هم یك جوان خواستگار وقتی با پاسخ منفی زن جوان مطلقه كرمانشاهی برای ازدواج رو‌به‌رو شد، با اسیدپاشی از وی انتقام گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده شامگاه اول مهر امسال در پی تماس مردمی مبنی بر اسیدپاشی در خیابان رودكی كرمانشاه در دستوركار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

ماموران با اعزام به محل در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند فرد نقابداری به زن جوان حمله‌ور شده و پس از اسیدپاشی فرار كرده است.

پس از حادثه نیز یك مرد جوان به زن مصدوم نزدیك شده و با ادعای این كه شوهر اوست وی را به بیمارستان منتقل كرده است.

با شروع تحقیقات در این زمینه ساعاتی بعد یكی از مسوولان بیمارستانی در كرمانشاه با مركز پلیس تماس گرفت و خبر داد مرد غریبه‌ای، زنی را كه مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان آورده و آنها به وی مظنون و مانع خروج او از بیمارستان شده‌اند. در پی این تماس، ماموران مرد جوان را دستگیر و به مركز پلیس منتقل كردند.

مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفی و عنوان كرد نمی‌داند چه كسی به صورت همسرش اسید پاشیده است.



متهم، خواستگار شاكی بود

در مرحله بعدی تحقیقات، خانواده زن آسیب‌دیده شناسایی و به پلیس اطلاعات ـ امنیت استان كرمانشاه احضار شدند.

آنها گفتند مرد متهم، شوهر دخترشان نبوده و فقط چند بار به خواستگاری او آمده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه 9 دادسرای كرمانشاه، تحقیقات وی‍ژه‌ای از متهم آغاز شد.

این در حالی بود كه مسوولان بیمارستان اعلام كردند زن جوان بشدت آسیب دیده و احتمال كورشدن وی وجود دارد.

آخرین ملاقات شاكی با متهم

در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد 23 ساله‌ای خواستگار زن آسیب‌دیده بوده و از وی پاسخ منفی شنیده است و شب حادثه نیز در تماس با زن جوان از او خواسته تا برای آخرین بار با او ملاقات كند.

در جریان این ملاقات هم زن جوان به درخواست ازدواج او پاسخ منفی داده و خواسته است برایش مزاحمت ایجاد نكند. در این هنگام وقتی آنها از هم دور شده‌اند فرد نقابداری بلافاصله به او حمله كرده و پس از اسیدپاشی متواری می‌شود.

با توجه به این كه متهم همچنان اسیدپاشی را انكار می‌كرد، سرانجام اوایل آبان‌ماه در ادامه بازجویی‌های پلیسی مدعی شد با اجیر كردن یكی از دوستانش، نقشه اسیدپاشی را عملی كرده است.

اعتراف به اجیر كردن اسیدپاش

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: زن جوان ـ مصدوم حادثه ـ دختر یكی از همسایه‌های قدیمی‌مان بود.دو ماه پیش از حادثه متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و همراه دختر 9 ساله خود با پدر و مادرش زندگی می‌كند. ابتدا در خیابان برای این زن ایجاد مزاحمت می‌كردم تا این كه تصمیم به ازدواج با وی گرفتم.

وی اضافه كرد: زن جوان و خانواده‌اش و حتی خانواده خودم راضی به این وصلت نبودند و هر بار از آنها پاسخ منفی می‌شنیدم بنابراین برای انتقام گرفتن از زن جوان، از یكی از دوستانم خواستم با تهیه اسید، به محل قرار من با زن جوان بیاید و با اسید به وی حمله‌ور شود.

در پی اعتراف متهم، نقابدار اسیدپاش نیز چند روز پیش دستگیر شد. متهم با انتقال به مركز پلیس به اسیدپاشی اعتراف كرد و گفت: از سوی جوان خواستگار اجیر شده است.

بنابر این گزارش، دو متهم پرونده با قرار قانونی از سوی بازپرس شیرزادی، رییس شعبه 9 دادسرای كرمانشاه روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha