سلامت نیوز: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از شناسایی 75 سایت توزیع كننده داروهای تقلبی و دستگیری 29 نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رییس اداره اجتماعی پلیس فتا با اعلام این مطلب افزود: مبارزه با سایت های تولید و توزیع غیرقانونی دارو یكی از مهمترین عملیات های بین المللی پلیس بین الملل در سراسر جهان است.

سرهنگ محسن میربهرسی خاطر نشان كرد: پلیس فتا نیز در ایران این عملیات را با نام (پانگ آ4) همزمان با پلیس بین الملل در سراسر جهان اجرا كرد كه در آن 75 سایت توزیع و پخش داروهای تقلبی شناسایی و 29 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رییس اداره اجتماعی پلیس فتا تصریح كرد: اقدامات شناسایی و بررسی اولیه سایت و عرضه كنندگان داروهای تقلبی از هفتم فروردین امسال آغاز شد.

وی تصریح كرد: مرحله برخورد با عرضه كنندگان نیز به صورت مشترك و هماهنگ در سراسر جهان از 29 شهریور ماه به مدت هشت روز انجام شد كه طی آن علاوه بر شناسایی و مسدود شدن 75 سایت و وبلاگ، 25 هزار و 273 قلم انواع كالاهای غیر متعارف، لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای نیرو زا و ترك اعتیاد كشف و ضبط شد.

میربهرسی اضافه كرد: توقیف 11 هزار بسته و یك میلیون قرص تقلبی و غیر مجاز از جمله آنتی بیوتیك ها و داروهای ضد سرطان از دیگر فعالیت های پلیس فتا در مبارزه با فروشندگان داروهای تقلبی از طریق اینترنت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha