سلامت نیوز: معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمادگی شورای عالی بیمه برای پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی گفت: طی هفته آینده فهرست داروهای گیاهی در جلسه شورای عالی بیمه بررسی می‌شود.

سید عبدالله عمادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ساختار جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت:‌ خوشبختانه پس از ادغام وزارتخانه‌های سابق، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ساختار جدید آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: پس از تغییر و تحول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران و معاونان در این مجموعه تلاش کردند تا بهترین خدمات را در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خود ارائه دهند.

عمادی افزود: به زودی نخستین جلسه شورای عالی بیمه پس از تغییر و تحول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و در این جلسه مصوبات خوبی تصویب می شود.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت:‌ شورای عالی بیمه خدمات درمانی، آمادگی کاملی جهت پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی دارد و در همین خصوص همکاری لازم را با وزارت بهداشت انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: به غیر از پوشش بیمه‌ای داروهای گیاهی فهرستی از داروهای شیمیایی نیز به شورای عالی بیمه ارسال شده است که پس از بررسی نهایی این داروها تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

عمادی افزود: معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه دارای 5 بخش و زیر مجموعه است که در هر بخش خدمات متفاوتی از جمله خدمات حمایتی، درمانی و پیشگیری به جامعه ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha