سلامت نیوز: نماینده مردم سقز وبانه در تذكری به وزیر بهداشت درخواست كرد تا موضوع دریافت زیرمیزی توسط برخی از پزشكان جراح را مورد رسیدگی قرار دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، فخرالدین حیدری نماینده مردم سقز و بانه امروز(یك‌شنبه) در صحن علنی مجلس در تذكر شفاهی خود به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: از وزیر بهداشت درخواست می‌شود درخصوص وضعیت اسفبار دریافت زیرمیزی توسط برخی از پزشكان جراح اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان این‌كه اگرچه خدمات بسیاری از پزشكان جراح قابل ارج نهادن است، تصریح كرد: اما متاسفانه اكنون شرایط به‌گونه‌ای است كه تبدیل به رومیزی شده و برخی از پزشكان تا مبلغی زیرمیزی نگیرند به وضعیت بیماران رسیدگی نمی‌كنند.

نماینده مردم سقز و بانه افزود: بنابراین، متاسفانه روز به روز این عمل در جامعه بیش‌تر دیده می‌شود و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

حیدری هم‌چنین در تذكری به وزرای نفت و نیرو خاطرنشان كرد: این تذكر درخصوص عدم اجرای بند 66 بودجه 1390 است مبنی بر این‌كه براساس این بند، مساجد روستایی از پرداخت هزینه‌های مصرفی آب، برق و گاز معاف هستند، اما در استان كردستان این بند اجرا نشده و هنوز نیز برای مساجد قبض صادر می‌شود، بنابراین تقاضا دارم وزرای نفت و نیرو به این موضوع توجه داشته باشند.

نماینده مردم سقز و بانه در ادامه در تذكر دیگری به وزیر جهادكشاورزی اظهار كرد: اخیرا سهمیه سوخت كشاورزان در سقز و بانه قطع شده، بالارفتن قیمت سوخت و نهاده‌های كشاورزی كافی بود، دیگر چرا سهمیه سوخت را حذف كردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha