مرتضی تمدن:طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر تهران ابلاغ شده و براساس آن بحث کاهش خودروهای فرسوده، ارتقاء کیفیت بنزین و پایش واحدهای صنعتی از کارهایی است که باید انجام شود.

سلامت نیوز: استاندار تهران گفت: طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر تهران به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با فارس درباره آلودگی هوای استان تهران اظهار داشت: برای کاهش آلودگی هوای تهران به همکاری تمام بخش‌ها از جمله سازمان هواشناسی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی‌های هواشناسی در کاهش آلودگی هوای شهر تهران تأثیر بسزایی دارد افزود: اگر این پیش‌بینی‌ها برای ما نشان دهد که در ماه‌های آینده سکون هوا داریم که منجر به اینورژن شود ما باید از هم اکنون پیش بینی لازم را به عمل بیاوریم.

تمدن بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد روزهای آلوده و ناسالم نسبت به سال‌ گذشته کاهش یافته است و احتمال اینکه از دی‌ با پدیده وارونگی هوا مواجه شویم هست و برای اینکه آثار سوء این کار کاهش یابد باید از هم اکنون یکسری کارها را انجام دهیم.

استاندار تهران بیان داشت: طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر تهران ابلاغ شده و براساس آن بحث کاهش خودروهای فرسوده، ارتقاء کیفیت بنزین و پایش واحدهای صنعتی از کارهایی است که باید انجام شود.

وی افزود: در این راستا 5 هزار و 100میلیارد تومان دولت به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قالب تحصیلات برای کاهش آلودگی هوا و بهبود محیط زیست در استان تهران اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha