رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:آزمایش برنج‌های وارداتی درباره وجود فلزات سنگین اجباری شده است، اما متاسفانه در دولت کارها سلیقه‌ای اجرا می‌شود و آنها هر قسمتی از قانون را دوست داشته باشند اجرا می‌کنند و هر کدام را که نخواهند دور می‌زنند.

شهریاری: لابی های پشت پرده موجب تکذیب آلودگی برنج های وارداتی شد
سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بررسی آلودگی برنج‌های وارداتی در دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس قرار می‌گیرد، این موضوع چند سال قبل هم توسط موسسه استاندارد اعلام شده بود اما موسسه ملی استاندارد با حضور در کمیسیون بهداشت به طرح موضوع آلودگی برنج‌های وارداتی پرداخت ولی پس از آن لابی‌های پشت پرده فشار آوردند و پس از ۷۲ ساعت موسسه استاندارد گفت که اشتباه کرده است.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: آزمایش برنج‌های وارداتی درباره وجود فلزات سنگین اجباری شده است، اما متاسفانه در دولت کارها سلیقه‌ای اجرا می‌شود و آنها هر قسمتی از قانون را دوست داشته باشند اجرا می‌کنند و هر کدام را که نخواهند دور می‌زنند.

وی افزود: سازمان استاندارد قبلاً زیر نظر وزیر صنایع و معادن بود اما در حال حاضر تحت نظر ریاست جمهوری است و رئیس جمهوری هم که به مجلس جواب نمی‌دهد.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه قلیان توسط دولت در قهوه‌خانه‌ها آزاد شد، که معنی آن این است دولت مهرورز علناً سلامت مردم را به بازی گرفته است و وضعیت برنج‌های آلوده هم به همین ترتیب است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برنج‌های آلوده را در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان قرار می‌دهیم، گفت: این اتفاق قبلاً هم افتاده بود و سازمان ملی استاندارد با حضور در کمیسیون بهداشت به طرح موضوع آلودگی برنج‌های وارداتی پرداخت ولی پس از آن لابی‌های پشت پرده فشار آوردند و پس از ۷۲ ساعت خود موسسه استاندارد گفت که اشتباه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha