دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 36992
سلامت نیوز: دبیر ملی کمیته شیر مدارس درباره توزیع شیر مدارس در عتبات عالیات گفت: یکی از کارخانه‌های تولید شیر در استان قم دست به چنین اقدامی زده است که در حال پیگیری این موضوع از طریق مراجع ذی صلاح هستیم زیرا آموزش و پرورش اجازه نمی دهد به جایگاهش خدشه وارد شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علیرضا کریمیان در حاشیه برنامه نمادین توزیع شیر در مدارس شهر تهران که روز دوشنبه در دبستان نورالهدی واقع در منطقه 11 تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسش مهر درباره علت توزیع شیر مدارس در عتبات عالیات افزود: یکی از کارخانه های شیر در استان قم بدون اینکه برنامه ریزی مناسبی برای توزیع شیر در مدارس داشته باشد قبل از هرگونه قرارداد با ما، پاکت شیر در خارج تولید می کند و در مناقصه ای هم که ما برگزار کردیم در شیر استریل برنده نشد و با ما قرارداد ندارد و چون نمی توانسته محصولات خود را در بازار داخلی عرضه کند به همین دلیل با همکاری یک تاجر عراقی شیر خود را در خارج از کشور توزیع می کند.

وی ادامه داد: ما پس از اینکه متوجه این موضوع شدیم توسط مراجع ذی صلاح اقدام کرده و اجازه نمی دهیم به جایگاه آموزش و پرورش خدشه وارد شود.

دبیر ملی کمیته شیر مدارس گفت: توزیع شیر از امروز در مدارس تهران، سمنان، مرکزی، زنجان، خراسان جنوبی و البرز شروع شده و استانهای دیگر طی فردا و روز چهارشنبه توزیع شیر را در مدارس خود آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای توزیع شیر در مدارس مشکل اعتبار ندارد، افزود: نونهالان مهدکودکهای تحت پوشش بهزیستی و آموزش و پرورش، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و راهنمای در گام اول و در گام بعدی دانش آموزان مقطع متوسطه جامعه هدف ما برای دریافت شیر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha