دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 37010

دانش آموز ۱۶ساله ای که بنابرادعای والدینش در پی تبلیغات مسموم ماهواره ای از قرص های لاغری استفاده کرده بود جان خودرا از دست داد.

سلامت نیوز: دانش آموز ۱۶ساله ای که بنابرادعای والدینش در پی تبلیغات مسموم ماهواره ای از قرص های لاغری استفاده کرده بود جان خودرا از دست داد.

این دختر که در پی وخامت حالش به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شده بود با وجود تلاش پزشکان برای نجات جانش، در ساعت یک بامداد روز گذشته در بیمارستان جان سپرد.

به دنبال مرگ این دختر نوجوان ، کارکنان بیمارستان مراتب را به پلیس ۱۱۰، اطلاع دادند و دقایقی بعد ماموران کلانتری قاسم آباد برای بررسی موضوع به بیمارستان رفتند. آنان با مشاهده جسد، قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) را در جریان قرار دادند که به دستور مقام قضایی تحقیقات درباره چگونگی مرگ این دختر آغاز شد. پزشک قانونی هرگونه آثار ظاهری ناشی از جنایت روی بدن متوفی را رد کرد اما این را که وی بر اثر مسمومیت دارویی جان خود را از دست داده باشد منوط به انجام آزمایش های پزشکی کرد.

خانواده دختر ۱۶ ساله ضمن اعلام شکایت از مدیر مدرسه و دختری که مدعی هستند قرص لاغری را در اختیار فرزندشان گذاشته است گفتند: ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه وقتی دخترمان از مدرسه به منزل بازگشت حالش به شدت وخیم شد و گفت که یکی از همکلاسی هایش قرص لاغری را که در ماهواره  تبلیغ می شود به او داده است. ما هم بلافاصله او را به بیمارستان امام رضا(ع) بردیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha