یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 37269

می توانید در میانسالی بمانید و پیری هیچ وقت به سراغ تان نیاید، اگر 4 اصل سلامت را بدانید و البته رعایت كنید.

سلامت نیوز: می توانید در میانسالی بمانید و پیری هیچ وقت به سراغ تان نیاید، اگر 4 اصل سلامت را بدانید و البته رعایت كنید.

میوه بخورید تا 40 درصد خطر مرگ را كاهش دهید

می توانید در میانسالی بمانید و پیری هیچ وقت به سراغ تان نیاید، اگر 4 اصل سلامت را بدانید و البته رعایت كنید.  نسخه جدید محققان برای عمر طولانی یك ویژگی عمده دارد؛ برای نتیجه گرفتن از این نسخه لازم نیست از كودكی و نوجوانی شروع كنید، در میانسالی هم می‌توانید این اصول را به كار ببرید.

افراد میانسالی كه خوردن 5 بار یا بیشتر میوه و سبزی در روز، ورزش به میزان حداقل دو و نیم ساعت در هفته، پایین نگه داشتن وزن و سیگار نكشیدن را شروع كنند، ظرف 4سال پس از شروع این برنامه، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را 30 درصد و خطر مرگ خود را 40 درصد كاهش می‌دهند.

افرادی كه یك روش زندگی سالم را برمی‌گزینند، ظرف 4 سال با افرادی كه از ابتدا به همین شیوه زندگی كرده‌اند برابرند، البته این بدان معنا نیست كه مردم برای شروع زندگی سالم و درست، باید تا 40، 50 سالگی صبر كنند.  مسئله این است كه میانسالان باید بدانند اگر تاكنون زندگی سالمی نداشته‌اند، دیر نشده است و با تصحیح روش زندگی می‌توانند به سرعت نتیجه بگیرند.

منبع : مجله سیب سبز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha