در آستانه روز جهانی فعالیت های داوطلبانه، «سلامت نیوز»، نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت، با همکاری باشگاه هواداران پرشین بلاگ اقدام به راه اندازی کمپین اهدای خون به افراد نیازمند کرده است.

بیائید زندگی را به دیگران هدیه دهیم
سلامت نیوز : خون سالم، نجات دهنده زندگی است. همه روزه، در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده های خونی نیاز پیدا می کنند، بطوریکه از هر سه نفر مردم دنیا، یک نفر در طول زندگی احتیاج به تزریق خون و فرآورده های خونی پیدا می کند.

در آستانه روز جهانی فعالیت های داوطلبانه، «سلامت نیوز»، نخستین پایگاه خبری در حوزه سلامت، با همکاری باشگاه هواداران پرشین بلاگ  اقدام به راه اندازی کمپین اهدای خون به افراد نیازمند کرده است.

از علاقه مندان دعوت می‌شود تا با حضور نمادین در این مراسم ضمن فرهنگ سازی در زمینه اهدای خون، در صورت تمایل به هموطنان نیازمند به خون یاری رسانند.
 
گفتنی است که این برنامه ساعت 11 صبح روز پنج شنبه، دهم آذر ماه سال جاری در پایگاه انتقال خون واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، شماره 99  برگزار خواهد شد.

از افرادی که شرایط اهدای خون را دارند تقاضا می‌شود که اصل كارت شناسایی(كارت ملی،شناسنامه یاگواهینامه) خود را به همراه داشته باشند.


 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضاخانی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    اهداء خون از صفات نیکان و خیر خواهان است. بشر در فرار و نشیب روزگار دست و خوش حوداث ناگوار بوده تنها ایثار و امید است که همه را نسبت به آینده و جبران لطمات آن خوشبین کرده است.نوع دوستی و فداکاری منش و سیره مردان بزرگ بوده که از پشتوانه مستحکمی درجامعه بر خوردار بوده البته روحیه ایثار و از خود گذشتگی ملت شریف و عزیز کشورمان برای کمک به هموطنان افتخارآمیز و خوش بین کننده است.اهداء خون سلامتی روح و روان انسان اهداء کننده را شاداب بلکه یاری رساندن به بیماران نیازمند خون لذتبخش و خوشایند میباشد.امروزه خوشبختانه مدد به نیازمندان خونی در کشور یک فرهنگ ارزشی و همواره مورد استقبال چشمگیر مردم فهیم و خیر خواه ایران بوده پس هم با هم با توکل به خداوند قادر متعال همیشه ذخیره خونی کشور را لبریز نموده تا انشاءا...بیماران با خیال آسوده دوره درمان خود را سپری کنند.تندرست و شکیبا باشید.