سلامت نیوز: عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارایه گزارش در مورد طب سنتی و گزارش رییس سازمان تامین اجتماعی در خصوص ایجاد نظام ارجاع برای بیمه شدگان تامین اجتماعی را حاصل نشست اعضای كمیسیون متبوعش در روز یك‌شنبه اعلام كرد.

دكتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: از آنجاكه در دنیای پزشكی امروز طب سنتی می‌تواند به عنوان طب مكمل به پزشكان و بیماران برای كسب بهبودی كمك كند، استفاده از طب سنتی و تربیت دانشجویانی در این رشته آغاز شده است.

وی افزود: در جلسه روز گذشته كمیسیون نمایندگانی از دانشكده طب سنتی به ارایه گزارش مختصری در خصوص كارهای انجام شده و اقداماتی كه در دستور كارشان قرار داد پرداختند و در مجموع گزارشاتی در خصوص طب سنتی ارایه شد.

عضو كمیسیون بهداشت با تاكید بر این‌كه طب سنتی كاركردهای بسیار زیادی در پزشكی دارد، گفت: اما هنوز واقعا روشن نیست كه قرار است توسط طب سنتی چه كارهایی انجام دهیم لذا نخست باید اهداف و موارد استفاده از طب سنتی را مشخص كنیم.

به گفته قاضی‌زاده، در بخش دیگری از جلسه روز یكشنبه كمیسیون بهداشت و درمان، دكتر حافظی رییس سازمان تامین اجتماعی در جلسه حضور یافته و به ارایه گزارشی از عملكرد سازمان تامین اجتماعی پیرامون نظام ارجاعی كه در حال طراحی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی است، پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha