دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 37355

طبق دستور العمل آموزش و پرورش قرار بود توزیع شیر مدارس از تاریخ 30 آبان در مدارس شهر تهران و سایر استان ها آغاز شود ولی هنوزدر مدارس تهران خبری از توزیع شیر نیست و فقط این مراسم به صورت نمادین! در مدرسه ابتدایی نورالهدی منطقه 11 تهران برگزار شده است .

سلامت نیوز :طبق دستور العمل آموزش و پرورش قرار بود توزیع شیر مدارس از تاریخ 30 آبان در مدارس شهر تهران و سایر استان ها آغاز شود ولی هنوزدر مدارس تهران خبری از توزیع شیر نیست و فقط این مراسم به صورت نمادین! در مدرسه ابتدایی نورالهدی منطقه 11 تهران برگزار شده است .

پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از شروع سال تحصیلی جدید بالاخره هفته گذشته دستورالعمل توزیع شیر از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل این وزارتخانه در تمامی استان‌های کشور ابلاغ شد تا دانش آموزان شاهد توزیع دوباره شیر در مدارس باشند.

در حالی که عدم توزیع به موقع شیر همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس، موجب نارضایتی دانش آموزان و والدین آنها شده بود، بعد از حرف و حدیث های بسیار در خصوص تامین اعتبار آن، سرانجام نزدیک به نیمه دومین ماه از آغاز سال تحصیلی، دستورالعمل توزیع شیر در مدارس کشور ابلاغ شد.
 

طی دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش، قرار بود شیر مدارس از تاریخ 30 آبان در مهد کودک های وابسته به بهزیستی و مدارس ابتدایی و راهنمایی آغاز شود اما گویا فقط همان روز و به صورتی نمادین در چند مدرسه توزیع شیر انجام شده و متاسفانه هنوز دانش آموزان بعد از گذشت یک هفته از نعمت شیر مدرسه محروم هستند .

 وعده توزیع شیر در مدارس تهران


در روز دوشنبه 30 آبان دبیر کمیته ملی شیر مدارس از توزیع شیر در مدارس شهر تهران خبر داد و اظهار داشت: مراسم نمادین توزیع شیر در مدرسه ابتدایی نورالهدی منطقه 11 تهران برگزار می‌شود.


کریمیان همچنین در آن روز اظهار داشت: از روز (29 آبان) توزیع شیر در مدارس استان‌های مرکزی، خراسان جنوبی و زنجان آغاز شده و در روزهای آینده نیز شیر مدرسه در تمام مدارس تحت پوشش در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
 

کریمیان بیان داشت: طبق مصوبه موظف هستیم 70 نوبت شیر در مدارس ابتدایی و راهنمایی کشور توزیع کنیم ضمن اینکه مهدهای کودک بهزیستی تحت پوشش ما قرار دارند.
 

با توجه به اینکه در مراسم نمادین توزیع شیر مدارس همان روز (30 آبان) سید علی یزدیخواه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و علیرضا کریمیان دبیر کمیته ملی شیر مدارس حضور داشتند اما در هیچ مدرسه دیگری حتی همان روز هم شیر توزیع نشد و هنوز هم شیر توزیع نشده است و دانش آموزان از نعمت شیر مدارس در سال جدید بی بهره اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha