سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
سلامت نیوز :زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه ارتباط من با برادرم قطع شود، او را معتاد و با زندگی‌اش بازی کرد؛ در حال حاضر دیگر تحمل زندگی در کنار او را ندارم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس این زن در حضور قاضی این شعبه بیان کرد: درست است که شوهرم خودش معتاد نیست ولی برادرم را معتاد کرده و من نمی‌‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

وی با اشاره به اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و یک فرزند داریم، افزود: شوهرم می‌دانست که من روی تک برادرم حساسم و به او وابسته‌ام به همین دلیل او را برای مصرف مواد مخدر وسوسه کرد و در حال حاضر برادرم معتاد است.

زن گفت: از زمانی که برادرم معتاد شده من دیگر با او ارتباطی ندارم و شوهرم مهربان‌تر شده و زندگی‌مان نیز بهتر شده است ولی من شوهرم را نمی‌بخشم و طلاق می‌خواهم.

وی عنوان کرد: درست است که در حال حاضر هیچ مشکلی در زندگی زناشویی خود نداریم ولی چون می‌دانم که شوهرم برای قطع رابطه من با برادرم با زندگی او بازی کرده نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

زن در ادامه گفت: مهریه‌ام 200 سکه بهار آزادی است و تمام آن را به شوهرم می‌بخشم تا از او جدا شوم؛ حداقل با جدایی متوجه می‌شوم در کنار شخصی که زندگی برادرم را نابود کرده زندگی نمی‌کنم.

وی افزود: شوهرم کارمند یک شرکت است و وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند مهریه‌ام را نیز بپردازد ولی من نمی‌خواهم چون نباید او بهانه‌ای برای جدا نشدن داشته باشد.

زن عنوان کرد: نمی‌دانم شوهرم چه طور درباره معتاد شدن برادرم دچار عذاب وجدان می‌‌شود ولی من زجر می‌کشم چون برادرم هر روز مقدار مصرفش بالا رفته و حتی زنش به همین دلیل از او جدا شده است.

وی در انتها افزود: شوهرم زندگی برادرم را نابود کرده و من نمی‌توانم در کنارش زندگی کنم؛ در حقیقت باید از او جدا شده و حضانت فرزندم را برعهده بگیرم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن، رسیدگی به جلسه را با اصرار زن به روزی دیگر با حضور مرد موکول کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha