با هدف آشنایی مردان و زنان با پیامدهای منفی و مخرب تعارضات بین زوجین و همچنین توانمند سازی آنان به جهت پیشگیری از پیامدهای مذکور، خانه فرهنگ امام علی(ع) اقدام به برگزاری کارگاه" مدیریت تعارضات در خانواده" نموده است.

برگزاری کارگاه آموزشی حل اختلافات خانوادگی
سلامت نیوز: با هدف آشنایی مردان و زنان با پیامدهای منفی و مخرب تعارضات بین زوجین و همچنین توانمند سازی آنان به جهت پیشگیری از پیامدهای مذکور، خانه فرهنگ امام علی(ع) اقدام به برگزاری کارگاه" مدیریت تعارضات در خانواده" نموده است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم، دراین برنامه شرکت کنندگان با ابعاد و تبعات تعارضات موجود بین زوجین و همچنین راه کارهای ایجاد و استحکام ارتباط موثر و مهارتهای حل مسائل داخلی در خانواده آشنا می شوند.
درکارگاه"مدیریت تعارضات در خانواده" دکترافسانه وارسته فر، جامعه شناس وعضوهیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نویسنده چندین عنوان مقاله در زمینه خانواده و پژوهشگر مسائل اجتماعی، به بررسی اثرات آسیب زا و تهدید کننده روابط زن و مرد به صورت ویژه می پردازد و هم چنین در پایان به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ های کارشناسی لازم ارائه می شود.
این کارگاه ، از سلسله برنامه های مستمر هدایت موثر(2) بوده که در روز 20 آذر ماه سال جاری ساعت 16و به میزبانی فرهنگسرای خاتم برگزار خواهد شد.  
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی یافت آباد- شهرک ولیعصر- انتهای حیدری جنوبی-خیابان پژاند-بوستان لواسانی فرهنگسرای خاتم مراجعه و یا با شماره تلفن 66207068 حاصل نمایند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha