سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: مردم در روزهای سرد اهدای خون را فراموش نكنند و نباید برای اهدای خون به روزهای تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی اکتفا كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، غلامرضا توگه مدیر عامل سازمان انتقال خون اظهار داشت: رسیدن به بالا ترین آمار اهدای مستمر و ارتقای روز افزون دانش علمی و فنی در زمینه انتقال خون و کیفیت بخشیدن به فرآورده های خونی و رسیدن به خودکفایی در این زمینه از جمله اهدافی است که همچنان با قدرت در سازمان انتقال خون ایران باید پی‌گیری شود.
 
وی ابراز امید واری کرد: امسال هم شاهد افزایش حداقل 5 درصدی رشد آمار خون‌گیری تا پایان سال باشیم و اهدای مستمر همچنان افزایش یابد.

توگه درباره برنامه‌های آینده انتقال خون ایران گفت: در نظر داریم با اجرای GMP درتمامی مراكز انتقال خون كشور، از نظر كیفی فرآیندهای سازمان را در بهترین شرایط قرار دهیم.

رییس سازمان انتقال خون با اشاره به نیاز روزافزون مراكز درمانی به فرآورده‌های پلاسمایی در کشور گفت: پالایش قرادادی به منظور تامین نیاز كشور به فرآورده‌های پلاسمایی از برنامه‌های ارزشمند سازمان است كه نیازمند توجه بیشتری است. برای تقویت این برنامه، حجم پلاسماگیری از پایگاه‌ها را افزایش خواهیم داد تا از این راه با هدف خودكفایی كشور، سایر محصولات پلاسمایی را در قالب پالایش قراردادی تولید كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha