سلامت نیوز: رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست گفت: از ابتدای سال آینده داشتن استاندارد آلایندگی یورو 4 برای تمام شرکتهای خودرو ساز داخلی الزامی شده است.

امیر فاتح وحدتی در گفتگو با مهر افزود: رعایت استاندارد آلایندگی یورو 4 از ابتدای سال 1391 برای تمام شرکتهای خودروساز داخلی الزامی شده است.

به گفته وی، بر اساس پیگیریها و توافقات حاصله با وزارتخانه های نفت و صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعهدات و تعاملات ایجاد شده با شرکتهای خودروساز، رعایت استاندارد آلایندگی یورو4 از ابتدای سال آینده برای تمام شرکتهای خودروساز داخلی الزامی شده است.

وحدتی عرضه سوخت مناسب با قواعد و ضوابط استاندارد تعیین شده را یکی از اصلی ترین چالش های این موضوع عنوان و تصریح کرد: با توجه به امکانات و توانمندیهای وزارت نفت، عرضه سوخت پیش از اجرای استاندارد انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای دیماه سال جاری و بصورت نمادین از تاریخ 29 دیماه عرضه سوخت مناسب با قواعد و ضوابط استاندارد اجرایی می شود.

به گفته وی، برآیند تعامل و اقدامات ارزنده تمام نهادها، ارگانها منجر به ایجاد نقطه عطفی در صنعت خودروسازی و رعایت ضوابط زیست محیطی خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha