شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 37567
سلامت نیوز : ▪ بهترین و ارزان‌ترین هدیه‌ای که می‌شود به همسر داد یک وبلاگ رایگان در ”پرشین بلاگ“ است تا او در وبلاگ بنویسد که چقدر همسرش را دوست دارد. این بهترین هدیه برای دو طرف است.
▪ بهترین هدیه‌ای که می‌تونم به همسرم بدم آرامشه.
▪ یک شام خوشمزه (چون مردا شکم پرستن) یه گل سرخ (چون مردا ظاهربین هستن) یه آهنگ ملایم (چون هر چی رو بشنون باور می‌کنن) و یه لبخند قشنگ (چون تا عاشق نباشن این نمایش رو باور نمی‌کنن).
▪ به‌نظر من بهترین هدیه به همسر اینه که به او این اطمینان‌رو بدهیم که بهش علاقه داریم. این‌که مطمئن باشه من تمام وجودم در او خلاصه می‌شه و همیشه برای من در اولویت هست. بهترین هدیه علاقه، ایمان و صداقت و اطمینان همه جانبه هست. البته نمی‌گم هدیه مادی وجود نداشته باشه ولی ۷۰ درصد معنوی و ۳۰ درصد مادی. به طور حتم وقتی از جانب همسرم مطمئن باشم بحث مادی کم‌رنگ می‌شه.
▪ خداوکیلی بگم هیچ هدیه‌ای همسر منو نمی‌تونه به اندازهٔ دیدن من خوشحال کنه... در مورد من هم همین‌طوره و به‌جزء دیدنش چیز دیگه‌ای اونقدرها خوشحالم نمی‌کنه...
خوشحالم از این‌که با کسی وصلت کردم که می‌فهمه زندگی یعنی دوست داشتن... زندگی یعنی تو زندگی یعنی من.... زندگی یعنی خانواده‌هامون که خیلی برامون مهم هستن و حسابی هواشونو داریم و احترام زیادی براشون قائلیم.
▪ بهترین هدیه، به‌نظر من اینه که وقتی غذا درست می‌کنه تا ته بخوریش.
▪ بهترین هدیه همون بوسه‌ای است که برای تشکر بابت اون همه مهربونی بر دستانش می‌زنم...!
▪ آدم بهترین هدیه‌ای که می‌شه به همسرش بده، دفترچه خاطره‌هاشه؛ اون قسمت‌هائی که مال دوران نامزدیشونه.
این‌جوری می‌تونه یادش بیاره که چقدر همدیگر رو دوست دارن. در ضمن می‌تونه حرفائی‌رو که تا حالا بهش نگفته رو با اون دفتر بهش بگه.
منبع : مجله شادکامی و موفقیت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha