سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرج بر کاریابی معتادان پس از پاکسازی تاکید و آن را در بازنگشتن معتادان به اعتیاد ضروری دانست.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در گفتگو با مهر، با اشاره به راه اندازی اردوگاه بازپروری در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته های ما احیای بازپروری و نگهداری دست کم 6 ماهه معتادان در آنجا برای سم زدایی و سپس کاریابی معتادان بعد از پاکسازی است.

وی گفت: افراد معتاد معمولا بعد از پاک شدن به دلیل نداشتن شغل دوباره به مصرف مواد مخدر روی می آورند؛ به همین دلیل کاریابی آنها ضروری است.
 
خیرخواهان تصریح کرد: درمان، بازگشت به جامعه و توانمندسازی معتادان از جمله اقدامات بسیار مهمی است که به واسطه راه اندازی این مرکز باید مدنظر قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج فعالیت فعالیت یک مرکز فنی و حرفه ای در این اردوگاه  را ضروری توصیف کرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی مختلف و فراگیری حرفه ای خاص به معتادان آنان را برای بازگشت به جامعه آماده کنیم.
 
خیرخواهان پیشنهاد کرد که از این افراد در کارخانه ها استفاده شده و به کار گرفته شوند تا بعد از سلامتی دوباره به اعتیاد برنگردند.
 
فرمانده انتظامی کرج همچنین از عزم پلیس در پاکسازی شهر از معتادان برای کاهش آمار جرم خبر داد و خواهان همکاری دستگاه قضا برای مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر شد.
 
این مسئول با قدردانی از همکاری استاندار البرز و فرماندار کرج در ایجاد اردوگاه بازپروری در جاده قزل حصار، بر پاکسازی محیط های آلوده و جمع آوری معتادان کارتن خواب تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha