سلامت نیوز: پدر معتادی که پس از مصرف مواد مخدر با وارد کردن جسم سخت به ناحیه سر و گردن فرزندش باعث مرگ کودک هفت ماهه‌اش شده بود از سوی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،،سرهنگ مهدی یارندی معاون اجتماعی فرماندهی انتطامی استان البرز در تشریح این خبر گفت  در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از بیمارستانهای شهرستان ساوجبلاغ ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای پیگیری موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از حضور در بیمارستان پی بردند که جسد متعلق به کودک هفت ماهه ای به نام «محسن» است که از ناحیه سر و جمجمه دچار شکستگی و در نتیجه مرگ مغزی شده است.

ماموران بلافاصله جهت پی بردن به علت قتل ، پدر بزرگ وی را که در بیمارستان حضور داشت تحت بازجویی قرار دادند که طبق گفته های وی کودک توسط پدرش که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و دچار اختلاف شدید با همسرش نیز است مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است.

سرهنگ یارندی تصریح کرد: در پی اظهارات پدربزرگ مقتول، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه پدر کودک را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند که وی اذعان داشت که همسرم مدتی است که به علت اعتیاد بنده و مشکلات شدید مالی خانه را رها کرده و من نیز کودک هفت ماهه ام را به منزل پدرم بردم .

پدر کودک ادامه داد: با توجه به اینکه «محسن» در منزل پدر بی تابی می کرد ، وی را بغل کرده و به بیرون منزل بردم اما با توجه به اعتیاد کنترلم را از دست داده و کودک از آغوشم به زمین افتاد و دچار مرگ مغزی شد.

سرهنگ یارندی افزود: با توجه به نظریه پزشک قانونی مبنی بر اصابت جسم سخت به ناحیه سر ، صحنه حادثه مجددا بازسازی شد و پدر کودک که در شرح جزئیات ماجرا دچار تناقض گویی شده بود و چاره ای جز اعتراف نداشت به قتل عمد فرزند خود اقرار کرده و گفت که در روز حادثه محسن بسیار بی قراری می کرد و وی که از دست گریه های او بسیار عصبانی شده بود با زدن چوبدستی به گردن کودک برای آرام کردنش باعث مرگ مغزی و درنتیجه مرگ او شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha