سلامت نیوز: هفته آینده دومین همایش کشوری اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود.

سید محمدکاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: نخستین همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری دو سال پیش به پیشنهاد امام جمعه جهرم در  این دانشگاه برپا شد و با برنامه‌ریزی‌های گسترده امسال شاهد برگزاری دومین دوره این همایش در هفته آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با همکاری انجمن ها و موسسات مختلف مرتبط برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش سه روزه اساتید مختلف حوزه و دانشگاه شامل انجمن ناباروری ایران، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی ابن سینا، موسسه رواق حکمت، بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر و پژوهشگاه رویان در برگزاری دومین دوره همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری شرکت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: این همایش 23 تا 25 آذر ماه با هدف بررسی  اخلاق و شیوه های نوین درمان ناباروری همچنین تحقیقات جدید و برگزاری مباحثی برای مشکلات اخلاقی و شرعی این فناوری‌ در راستای ارتقای علمی برنامه ریزی شده است.

دکتر تدین ابراز داشت: بحث و بررسی متدولوژی اخلاق پزشکی، تمایز سلول‌های بنیادی به سلول‌های جنسی و نسب فرزندان حاصل از این نوع درمان ها و چالش‌های روانشناختی از محورهای دومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ابرازامیدواری کرد: با توجه به توانایی های جهرم در حوزه های مختلف امیدواریم جهرم قطب ناباروری کشور گردد.

لازم به ذکر است در این همایش سه روزه چهره های برجسته علمی و فقهی کشور حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha