سلامت نیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره استعمال مواد مخدر در برخی از مراکز آموزشی، گفت: باید تدابیر جدی و راه کارهایی موثر برای مبارزه و جلوگیری از اشاعه آن در سطح جامعه اتخاذ شود.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خانه ملت درباره استعمال مواد مخدر در برخی از مراکز آموزشی توسط دانش‌آموزان، تصریح کرد: در آخرین جلسه کمیسیون تا پیش از تعطیلات، دستگاه‌های مسئول به کمیسیون آموزش و تحقیقات آمدند و گزارش خود را در این زمینه و اقداماتی که انجام داده‌اند، ارائه کردند اما با وجود تمامی این مسائل باید با دقت بیشتری در این باره داشت.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع و متاسفانه گستردگی آن در جامعه ممکن است در برخی از مراکز آموزشی هم چنین مساله‌ای دیده شود.

وی افزود: باید تدابیر جدی و راه کارهایی برای مبارزه و جلوگیری از اشاعه آن در سطح جامعه اتخاذ شود.

بشیری گفت: یکی از معظلات و آسیب‌هایی که امروزه جوامع بشری را مورد تهدید و هجوم گسترده قرار می‌دهد، بحث اعتیاد است و همین مساله نشان می‌دهد که باید اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بیان کرد: در این ارتباط با استعمال مواد مخدر در مراکز آموزشی، باید مسئولان و دستگاه‌های مختلف در کشور چنین مساله‌ای را پیگیری کنند اما آنچه مسلم است که واکاوی و رسیدن به نتیجه موثر نیاز به کارهای دقیق‌تر و کارشناسانه‌تری دارد و باید برنامه‌ریزی مناسبی در این ارتباط انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha