دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 37937
سلامت نیوز: اگر با مشكل شوره سر مواجه هستید و علاقه‌ای به استفاده از محصولات شیمیایی برای رفع این مشكل ندارید با چند راه كار خانگی و طبیعی می‌توانید برای كاهش شوره سرتان به نتایج فوق العاده‌ای دست پیدا كنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا روش‌های طبیعی و غیرشیمیایی شوره سر بارتند از:

1- استفاده از یك قاشق چایخوری آب لیموی تازه بعنوان آخرین محلول آب كشی در هنگام شست و شوی موها روش مفید و موثری برای كاهش شوره سر ناشی از چرب بودن پوست سر است. این روش هم چنین به از بین رفتن چسبندگی موهای چرب كمك می‌كند. شما می‌توانید این روش را هفته‌ای یك نوبت آزمایش كنید.

2- در روش دوم ابتدا یك عدد چغندر را داخل آب بجوشانید. سپس هر شب قبل از خواب با این جوشیده آب چغندر، پوست سر خود را ماساژ دهید. برای این منظور می‌توانید از چغندر سفید استفاده كنید تا رنگ چغندر قرمز روی بالش‌ باقی نماند. چغندر سفید هم همان تاثیر مشابه چغندر قرمز را دارد.

3- روش سوم این است كه سركه سیب را به مقدار مساوی با آب تركیب كرده و با یك تكه پارچه كتان تمیز این محلول را روی پوست سرتان بمالید. این روش نیز تاثیر قابل توجهی در كاهش شوره سر دارد.

براساس گزارش سایت هلت می آپ این روش‌ها را با حوصله ادامه دهید. به زودی متوجه خواهید شد كه تفاوت چشمگیری در كاهش شوره‌های سرتان حاصل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha