دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 37961

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که مصرف جعفری می‌تواند جلوی ابتلای انسان به تومورهای سرطانی مختلف را بگیرد.

جعفری،داروخانه بدن انسان
سلامت نیوز: یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که مصرف جعفری می‌تواند جلوی ابتلای انسان به تومورهای سرطانی مختلف را بگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، این پژوهش جدید تایید کرد: جعفری معدن یکی از قویترین آنتی اکسیدانها به نام ﺁپی جنین(apigenin) است که ضد حساسیت، ورم و درد به شمار می رود و همچنین در حفاظت بدن از ابتلا به تومورهای سرطانی مختلف نقش ایفا می کند.

مجدی بدران در این پژوهش خود گفت: جعفری به منزله دوست دستگاه گوارش است و آن را می‌توان داروخانه بدن انسان دانست زیرا حاوی ماده مسکن دردهای لثه و دندان و تمیز کننده دهان است.

این پژوهش نشان داد: بارزترین فواید جعفری این است که به شکل گیری کلاژن که ماده پروتئینی طبیعی زیبایی و طراوت پوست به شمار می‌رود، کمک می‌کند و از طراوت پوست و مو به همراه چشم محافظت می‌کند.

بر اساس این پژوهش، خوردن جعفری با گوشت اهمیت ویژه‌‌ای دارد زیرا اسیدی بودن آن را کنترل می کند و باعث تحریک ترشح آنزیمهای گوارشی بویژه آنزیم‌های کیسه صفرا می شود و از این طریق به هضم چربی گوشت کمک می‌کند.

این پژوهش همچنین نشان داد: مصرف جعفری باعث کاهش نفخ شکم و دردهای معده ناشی از هضم نشدن درست غذا و غذاهای چرب دارد و در کاهش چربی خون، از بین رفتن درد و کاهش اسید اوریک به عنوان عامل بیماری نقرس نقش ایفا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha