سلامت نیوز: دستجردی از افزایش 75 درصدی رضایتمندی مردم از اورژانس هایی که متخصص مقیم طب اورژانس دارند، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، مرضیه وحید دستجردی در اجلاس شصت و هشتم روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: نظر سنجی‌ها از افزایش رضایتمندی مردم از اورژانس های کشور ظرف ماه های اخیر خبر می‌دهد، به طوری که این رضایتمندی در اورژانس هایی که متخصص مقیم طب اورژانس دارند به 75 درصد می‌رسد.
 
دستجردی ادامه داد: در این زمینه بیمارستان‌های آموزشی از بیمارستان‌های درمانی عقب‌تر هستند که باید با برنامه هایی اورژانس این بیمارستان ها را هم ارتقا داد.
 
وی از نهایی شدن نقشه تحولی نظام سلامت در جریان این اجلاس خبر داد و گفت: این نقشه امروز در آخرین مرحله به استحضار شما روسای دانشگاه ها می رسد تا پس از نهایی شدن ابلاغ و اجرا شود.

وزیر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: بزودی جلسه تعیین اولویت‌های 3 تا 6 ماهه نظام سلامت نیز تشکیل می‌شود و پس از تعیین اولویت‌ها دانشگاه‌ها باید بر اساس آن برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

 دستجردی با اعلام این‌که سند آمایش سرزمینی در بخش آموزش پزشکی در مراحل نهایی خود قرار دارد، تاکید کرد: بزودی شورای آمایش در معاونت راهبردی ریاست جمهوری تشکیل می‌شود و وزارت بهداشت نیز اسناد خود در این زمینه را برای تصویب به آنجا خواهد برد، بنابراین لازم است روسای دانشگاه‌ها در کارگاهی که به همین منظور در اجلاس شصت و هشتم برگزار می‌شود شرکت کرده و نظرات تکمیلی خود را ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha