سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: هدف غایی وزارت بهداشت سلامت همه جانبه همه مردم است و دستیابی به این هدف با موازی‌کاری‌ها میسر نمی‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مرضیه وحید دستجردی امروز در نشست پایش سیاست‌های راهبردی وزارت بهداشت که با حضور معاونان و مدیران این وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت: رویکرد ما در وزارت بهداشت نظام سلامت انسان و در نهایت سلامت همه جانبه است که هدف غایی ماست و اهمیت وافری دارد.

وی افزود: دستیابی به این هدف میسر نخواهد شد الا با برنامه‌ریزی عملیاتی، جلوگیری از همپوشانی‌ها و موازی‌ کاری‌ها و شاید تنها راه رسیدن به آن داشتن عزم جدی است.

وحید دستجردی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی عملیاتی تکلیف ما در برنامه پنجم توسعه هم هست، افزود: بر اساس ماده 290 برنامه پنجم توسعه باید بودجه‌ها به صورت عملیاتی داده شوند.

وی افزود: توانستیم گزارش خوبی را در معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری از برنامه‌ریزی عملیاتی خود در وزارت بهداشت ارائه کنیم و پیشنهاد کردند آن را در دولت هم مطرح کنیم که برای وزارتخانه‌های دیگر هم الگو باشد.

وی ادامه داد: ما باید این کار را تقویت کنیم چرا که مسئله اساسی ما برای تبلور رویکرد انسان سالم از طریق همکاری‌های بین بخشی است ما نمی‌توانیم این همکاری را بین وزارتخانه‌های دیگر ایجاد کنیم الا اینکه ابتدا در بین بخش‌های خودمان در وزارت بهداشت ایجاد کرده‌ باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha