سلامت نیوز: ایجاد شبکه‌های ارتباط با جنس مخالف و دعوت به محفل‌ها و مراکز فساد و ضد اخلاق روش دیگر جذب نیرو توسط اینگونه سایت ها هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، شاید تا به حال شما هم ایمیل‌هایی حاوی پاسخ سوال‌های جنسی را دریافت کرده باشید در این میان مشخص نیست کدام اطلاعات درست و کدام نادرست است. با توجه به بدنه جوان جامعه نیاز به پاسخگویی صریح و دقیق و به دور از هر گونه غرض ورزی و انحراف برای زندگی بهتر احساس می‌شود. اکثر کارشناسان معتقدند سوال‌های جنسی را باید از کارشناسان و مشاوره‌های مربوطه پرسید و حتما خانم ها باید اینگونه سوال‌ها را از مشاوران خانم و آقایان مسایل خود را با مشاوران آقا در میان بگذارند.

در این زمینه دکتر مجید ابهری، متخصص علوم رفتاری، آسیب شناس اجتماعی، استاد دانشگاه و پژوهشگر به خبرنگار برنا می گوید:70 درصد از سایت‌های جنسی خارج از کنترل و کیفیت مناسب هستند و علی رغم کنترل نهادهای متولی هنوز بسیاری از سایت های فعال در زمینه های مختلف مخصوصا امور جنسی دارای مخاطبان خود بوده و به تخریب افکار و احساسات جوانان مشغول هستند.

سایت ها و وبلاگ‌هایی که مثل قارچ از زمین می‌رویند دارای 3 گونه هدف هستند. 1) سایت‌های محرک جنسی که با ایجاد سوالات و نکات بغرنج برای جوانان آنها را به شک و تردید کشانده و زمینه‌های انحراف رفتاری آنها را فراهم می‌کنند.

2) سایت‌هایی که همراه با وبلاگ‌ها به القای شبهه‌های دینی و ایجاد سوالات گنگ در امور دینی مشغول هستند که صد البته پاسخ همه اشکالات آنها توسط کارشناسان و علمای دینی موجود است، منتهی نوجوانان و جوانان هنگام مواجهه با اینگونه سوالات و افکار دچار تردید شده و به بیراهه کشانده می‌شوند.

3) سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که با اهداف سیاسی از سوی سازمان‌های جاسوسی یا عوامل داخلی انان در جهت ناراضی تراشی، ایجاد شایعات مختلف، جمع آوری اطلاعات، مشغول به کار بوده و از احساسات پاک جوانان سوءاستفاده می‌کنند.

انحرافات ایجاد شده توسط 3 گروه یاد شده دارای اثرات گسترده بوده و خانواده‌ها،مربیان و رسانه‌ها باید در مورد ماهیت و حامیان اینگونه سایت‌ها به جوانان اطلاع رسانی کرده و اهداف انها را توضیح دهند. ایجاد شبکه‌های ارتباط با جنس مخالف و دعوت به محفل‌ها و مراکز فساد و ضد اخلاق روش دیگر جذب نیرو توسط اینگونه سایت ها هستند.

نوجوانان و جوانان عزیز بدون توجه به نام و شعارهای اینگونه سایت‌ها ابتدا باید از ماهیت اهداف و حرکت‌های اینگونه شبکه‌ها مطلع و مطمئن شوند و سپس وقت خود را صرف آنها کنند. در صورتی که در ذهن آنها سوال یا شک و تردیدی ایجاد شد به مشاوران و کارشناسان متخصص در زمینه‌های مختلف مراجعه نموده و اجازه ندهند رسوب اینگونه افکار آلوده ذهن آنها را منحرف کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha