سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه این سازمان با بیش از 40 هزار مرکز درمانی و پزشک تخصصی و عمومی طرف قرار داد است گفت: 120 میلیارد تومان بابت 4 ماه تأخیر بدهکار هستیم.

سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با فارس درباره بدهی تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به مراکز و پزشکان طرف قرارداد، اظهار داشت: نزدیک به 40 هزار بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروخانه و پزشک متخصص و عمومی با تأمین اجتماعی نیروهای مسلح طرف قرار داد هستند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ابتدا بیمه شدگان سازمان از مراکز و پزشکان طرف قرداد خدمت دربافت می‌کنند و سپس از طریق اسناد که برگه دفترچه‌های بیمه هستند هزینه‌های خدمت را پرداخت می‌کنیم.  

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: در پرداخت مطالبات مراکز و پزشکان طرف قرار داد 4 ماه تأخیر داریم که در آینده‌ای نزدیک به 2 ماه کاهش پیدا می‌کند.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه دو ماه تأخیر در پرداخت مطالبات مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد تأمین اجتماعی طبیعی است، یادآور شد: همیشه دو ماه تأخیر در ارائه اسناد به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح وجود دارد.

به گفته وی از 40 هزار مرکز درمانی و پزشک طرف قرار داد 800 بیمارستان و بیش از 20 هزار پزشک تخصصی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha