سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تشریح دستور کار جلسه کمیسیون متبوعش گفت : ارتقاء خدمات درمانی، ایجاد حاکمیت بالینی، افزایش بهره‌وری و تمام وقت کردن پزشکان متخصص از جمله مواردی است که در آیین‌نامه قانون هیأت امنایی کردن بیمارستان‌هاآمده است.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان، تصریح کرد: مرضیه دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره چگونگی تدوین و اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون هیأت امنایی کردن بیمارستان‌ها گزارشی را ارائه کرد، اعضای کمیسیون این گزارش را گزارش جامع و کاملی دانستند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مواردی که براساس قانون برنامه پنجم به وزارت بهداشت تکلیف شده بود  در این گزارش به خوبی تاکید شده است.

وی افزود: ارتقا خدمات درمانی، ایجاد حاکمیت بالینی، افزایش بهره‌وری و تمام وقت کردن پزشکان متخصص از جمله مواردی است که در آیین‌نامه قانون هیأت امنایی کردن بیمارستان‌ها آمده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه یادآور شد: گزارش ستاد مدیریت بحران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل کمبود وقت، در جلسه آینده کمیسیون بهداشت قرائت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha